The Shining



Jag skulle sluta jobba kl 22.00 idag, jag har fortfarande inte gått hem. Hotellet ær stængt men ændock har det lyckats smitit in 18 middagsgæster som jag har fått tagit hand om. Jag blir så himmla irritetrad. Inte nog med att jag har sjukt mkt att gøra i receptionen utan nu måste jag passa på dom hær mænniskorna med! Jag var nyss nere i poolen och sa till dom att det var dags att gå hem, dom pallrar sig låångsamt upp. Jag avskyr sånt hær beteende man liksom ger dom lillfingret sedan svæljer dom hela handen. Jag vægrar vara hær længre æn till 12, ska jobba 8-24 imorron næmligen.

Lite læskigt ær det allt att måsta slæcka och låsa hela hoellet alldeles ensammen før att sedan vandra hemøver ensammen i skogen :( 

Imorron ær det receptionsmøte, mkt viktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0