Norge nästa



Nu är det dags att bege sig tillbaka till jobbet igen. Jag åker imorron och blir då borta i 4veckor, skönt! Jag gillar att flänga omkring, trivs jäkligt bra så.

Jag har haft det fantastiskt trevligt här hemma, en stor bamsekram till Jenny och Emma som öppnat sina hem för mig, ni är fantastiska och det har varit toppen att vara inneboende med er :) Även stor kram tll era respektive som låter mig svansa omkring i era lgh ni har helt klart förgyllt min hemvistelse!

Jag har snackat med Bacon på telefonen, det var givande som vanligt, roligt att höra hur livet leker. Många minnen!

Ska gå och packa klart det sista nu, vi lär väl höras när jag landat på Savalen! 

Lite bilder från jenny, som att jag glömde min kamera hemma..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0