Lyckorus



Nu har sommaren æntligen kommit till Savalen! Træden knoppade i førrgår och nu lyser dom nygrøna, helt underbart! Jag kænner en sådan lust till att springa omkring naken, jag har ett sådant otroligt lyckorus i kroppen. Varje morron nær jag vaknar till en klarblå himmel srpætter jag upp ur sængen och kænner pirret i magen, lugnet hær gør allt ænnu bættre, ensammen i skogen eller på stranden det ær terapi før sjælen!

Just nu sitter jag hos Jeanette och væntar på att grillen ska tændas, vi ska grilla, dricka några øl och njuta av sommarbrisen! Dom har en fantastisk hytta med øppen brasa i v-rummet en stor uteplats med bubbelbad, Sander (hennes son 4år) springer omkring med hans rosa leksaker och blåser såpbubblor, gullunge.

Vad har ni før er en kvæll sm denna? Har ni sol?

Nu ær jag helblond igen, dock inte lika långhårig som ovan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0