22



I
nternet har legat nere hela dagen, nu funkar det igen!!

Idag vill jag bara isolera mig, jag har känt det ända sedan jag vaknade imorse och mötts av grattis-sms på telefonen. Gratta mig inte. Det här är ju bara en helt vanlig tisdag, gör det inte till min tisdag, det är en dag som alla andra dagar. Det blir ingen skillnad på mig för att det här är min födelsedag, jag är fortfarande samma och jag kommer inte att ändras för att jag fyller år idag.

Grattis till vad? Att jag blir ett år äldre, är jag verkligen rätt person att gratta, jag satte ju inte mig själv till världen. Gratta mamma och pappa istället som skapade en sådan fin dotter. Det känns bara så krystat man vaknar upp en morgon och så ska allting vara annorlunda, lite speciellt för en dag, sen går allting tillbaka till det vanliga. Jag hoppas jag slipper samtal från släkten.

Världens bästa Alfons märker ingen skillnad, han är lika söt som vanig. Vi på brors student..




Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

söt tjej, söt hund :)

2010-03-16 @ 17:18:37
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0