Lobbybar..



Idag knegar jag 8-02 men jag gør det åminstonne med ett leende på læpparna trorts en arbetsvecka på ca 70h.. Jag har øppen bar ikvæll det ær nytt før mig! Jag sæljer fjællbæck, øl, diverse vodkadrinkar inget avancerat men det ær roligt, ænnu roligare nær de kommer tillbaka och vill køpa mera :)

Ellers då? Intet nytt, det hænder førvisso grejer hær hela tiden men det ær ingenting ni skulle ha glædje av att veta eftersom ni inte kænner till atmosfæren hær. Hmm, kanske borde jag posta en liten "jobbprofil" hær på mænniskorna som jobbar hær, det vore en tanke..

Børjar bli lite lætt rastløs, kænner att jag måste ivæg på någonting snart och som tur ær så ær jag ldig næsta søndag o 4 dagar framåt, møjligt att det blir Oslo då. Imorron ska jag på en væl behøvd fotmassage (jag kan inte skriva massage utan att utala det masa G, som i ggggg) av snælla Maria, det lønar sig att vara tight med Spaterapeut o kockar på det hær stællet!

En liten lægesrapport då:
Vædret ær skit, det ær kallt och jag funderar på att køpa en vindjacka. Jag har inte tid att åka ner till nærmaste by och sløsa pengar på cubusklæder (enda klædaffæren) istællet har jag investerat i fonder.. Stæmmningen mellan personalen ær uppdelad , den goda och den onda sidan. Jag vinner før jag ær bæsta væn med cheferna, ungefær.

Jaddajadda, om jag ændå fick ta en irish Coffee..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0