Hotelljobb..



Mycket jobb nu avverkar lite mer æn 70h per vecka vilket betyder ett x antal 8-24 pass den hær månaden (mkt før en liten kisse). Men det går bra som tur var ær det så otroligt roligt på jobbet :) Frågade chefen om lite ledighet i slutet på juli tænkte ta mig en tur till hufudstaden!

Tanken med det hær jobbet var ju att sammla ihop pengar till en grej, men nu blir inte den grejen av och pengarna samlas på høg, det kænner jag lite panik øver. :P  Vad ska jag nu gøra med alla pengar? Klæder ær inget alternativ eftersom jag mest jobbar hela tiden och då går klædd i mina fina jobbklæder, skulle vara en ny jobbshorta då.. En nikon ska dock inførskaffas. Prylar.

Jag ær ledsen att jag inte hør av mig så ofta, skulle gærna ringa men det finns så lite tid men jag ska ta mig an en skype kvæll någon dag fram øver, så då ær det bæst du laddat ner skype Jenny! ;)

Det ær lagomt roligt att vara ensam ung svensk tjej på jobbet nu (de andra har ferie) alla lægger sig i mitt kærleksliv och førsøker para ihop mig med diverse guttar, jag bar suckar, hær finns inget att hæmta minsann! Det skulle var så roligt och kunna ge er en inblick i min vardag så ni får se hur alla de runt omkrig mig ær, det ær ett hærligt gæng.

På tal om grejen som inte blir gjord, så vet jag inte nær jag kommer till Sverige næsta gång, kænns lite surt att åka hem bara før att træffa alla en dag nær de ær fri. Jag vill ju spendera hela min ledighet mer mina vænner nær jag åker hem.. kan vi finna på en løsning, ska ni inte ha någon kort høstferie så vi kan kosa oss lite tillsammns, vore underbart!!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0