Halva livet levt..



Varfør firar man just 50 så stort? Før att då har halva livet gått sæger man. Men jag kom precis på att mer logiskt vore ju att rækna ut snittålder på slækten sin och fira snittet med dunder och brak. Fast det ær klart, det kanske inte ær så rættvist før alla..tænk bara alla som dog under værldskrigen och på alla adopterade barn. Men det ær ju en fin tanke iaf!

Som ni kanske mærker så går min lobbybar på halvfart nu, de ca 30 gæsterna har nog fått nog av Karpinskis halvtaskiga pianospelande och skrovlande røst..

..så kom det då en gutt och køpte 2 øl och jag førundrades øver att skummningen på Rignes tycks minska ju kallare den ær, ær det så? Eller har jag fått in tekniken?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja känner mig väldigt dissad för tillfället1Men du är ju såå duktig gumman, skulle du kunna komma till sthlm den 29 aug? Skulle ju vara så kul! Men vi måste höras nåt på tele har ju massor o berätta!:) Puss puss

2008-07-20 @ 17:34:06
URL: http://jennyfransson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Hej!

Hur är läget systrami? :)

Jag har börjat bloggat jag med, haha :D







Din bästa bror,

Rickard =')

2008-08-12 @ 20:06:54
URL: http://berkaaa.blogg.se/
Postat av: elina

Hejsan!



Hittade hit från syrrans sida! Din blogg är jätterolig att läsa.. Hoppas att allt är bra med dig!



Kram på dig /Elina

2009-03-16 @ 14:46:48
URL: http://elinagaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0