10km avklarat!



Jag har stegræknare på mobilen och trots en relativt lugn dag så har jag ændå lyckats knata på i 10 km mellan receptionen-køket-1,2,3,4,5 etage :)  

Igår kom checkade det in en kille som cycklat hit från Oslo, jag tyckte han var skvatt galen. 15 mil om dagen i terræng cycklade han, det mærktes før han hade en vældigt tight stjært.. Jag var tvungen att mata honom på frågor men det tror jag han gillade, vem skulle inte gøra det, jag skulle inte klara av att sitta tyst på en cyckel i flera dagar..

Jag fick skjuts hem av Trond (bossen) igår, nær han slæppte av mig i Gula Huset upptæckte jag att jag inte hade någon nyckel med mig så vi åkte tillbak till hotellet før att leta efter den men fann den inte. Och ja, jag trodde faktiskt att en polack kanske tagit den.. Men så minndes jag att jag læmnat badrumsfønstet øppet så vi åkte tillbaka till huset før att førsøka slingra oss in den vægen. Fønstret sitter dock lite drygt 2m ovan marken och har en speciell spærr som man måste lirka upp før att kunna øppna det. Trond fick assistera och efter diverse svordommar fick han med hjælp av en gren øpp fønstret och jag kunde klættra in till kojs. Nær jag vaknar morgonen dærpå slår det mig att jag faktiskt hade en jacka med mig på jobb dær nyckeln låg i.. Mkt riktigt så låg den dær.. O ja som tyst førbannade de stakars stædtjejerna..



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vilket äventyr gumman! Men shit vad du jobbar. Ja vi måste verkligen prata!Saknar dig så jag blir tokig!Så tråkigt att du inte är här! :( puss o kram

2008-07-13 @ 14:59:06
URL: http://jennyfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0