Virusskydd o firefox = Rock'n' roll



Nu har jag varit duktig! Jag har letat rätt på ett virusskydd, installerat det samt installerat firefox, trivs bättre med det än med explorer. Beror mest på flikarna, nog för att nya explorer oxå kör med flikar men jag har liksom vant mig med firefox nu :) Till det spelades Foo Fighters med Pretender, nu spelas Guns n' roses med Patience det tycker vi om massa! Musik förgyller alltid, gör livet lite enklare helt enkelt.


Me like!

Denna låten är oxå grymmt bra Volbeat med The garden's tale!




Kommentarer
Postat av: Jenny

hej vännen vad kul att du har startat en ny blogg. Ja såå synd, men snart är du här igen:) Hoppas resan går bra! Bara o ringa om du vill prata! Puss okram

2008-04-08 @ 17:20:06
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0