Silikonbrösten



Det går ett rykte om en skönhetsoperation här hemma. Ryktet säger att en tös har gjort gigantiska silikonbröst. Ryktet är inte helt sant, tjejen har inte gjort några silikonbröst. Hon har funderat på det, varit nära men dragit sig ur. Ja, ryktet handlar om mig. Det är lite roligt vad snabbt vissa saker kan spridas från mun till mun, som ett virus det kanske följde med vinden.

Det lite roliga var att den personen som berättade för mig, var en person som en gång stod mig väldigt nära hjärtat. En man som fortfarande har en del av mitt hjärta, en man som ännu inte rest sig upp. Det är otroligt rörande hur vissa människor kan få en att känn sig så äkta, så obetalbar. Medan andra kan få en att känna sig nästan lite smutsig, billig. Det känns skönt att veta att det alltid kommer finnas någon därute som alltid kommer att älska mig precis exakt så som jag är, det är rörande. Samtidigt som jag önskar att han någon gång kommer att finna någon annan att älska precis exakt för den hon är.


image2
Fortfarande platt men jäkligt glad :) tackar jenny ännu en gång för bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0