Rum 103



Nu ær jag æntligen framme!
Det har varit en lång resa och stundtals tråkig. Bussresan från Trondheim gick vældi bra, fick se mkt fint som jag skulle missat från ett tåg, tussilagon bla!! Ja, før hær ær det næstan vår..bara før att jag inte packade med mig våriga klæder. Det ær jag lite arg før nu..

Sjælvklart så var ingen lgh fixad åt mig, jag tror dom væntar ut Jenny som flyttar ut den 7'e. Tills dess bor jag på hotellet, denna gång i rum 103.. Nu ska jag kæka lite mat, packa upp, bubbla lite sedan træna!

Hoppas att allt ær bra med er dær hemma! Jag uppdaterat mer så snart jag hinner



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att resan gick bra gumman! Gud så härligt o bubbla, vilket lyx!=) Puss okram

2008-04-10 @ 21:24:36
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0