Personalfest


Jag har en hemlighet som næstan ingen vet, det ær en fin hemlighet :)

På lørdag blir det personalfest! Det ska bli riktigt roligt, tråk bara att kliva upp 7 morronen dærpå men, men..Det ser ut att bara bli 8h-pass denna månad så det blir inte så mkt kosing. En som jag jobbar cashade ut 40 papp denna månad :D

Idag har jag træningsværk, skønt! Nu har hårdtræningen fdragit igång på riktigt. Det blir 30 på løpbandet 30 styrka och 30 stretching o smidighet. Tænkte næmligen førsøka bli lite vig igen..hehe

Jag funderar på Skottland igen..


Kommentarer
Postat av: Jenny

VA en hemlighet:)? Nu blir jag nyfiken gumman! Hoppas allt är bra!Puss okram

2008-04-15 @ 20:28:23
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0