Min värld, mina regler



Våran värld, en vacker planet. Det finns så mycket att upptäcka, så mycket att se. Människor du aldig trodde du skulle träffa, människor du aldrig kommer att träffa. Min värld är ständigt upp och ner, det sprakar av starka färger, min värld är min frizon, det är mitt liv. Jag är alltid på väg.

Kärlek och sorg, krig och fred allt är ständigt upp och ner. Ibland ser vi inte stjärnorna för alla molnen det betyder inte att dom inte finns där. Du måste rensa luften, du måste lyssna på vad din inre vilja känner, lita alltid på din magkänsla den talar alltid sanning.

Världen är full av vackra människor, ibland så måste dom bara tvättas. Det är inte min, inte din uppgift, dom tvättar sig när dom själva behagar. Ibland kan det dock hjälpa att skvätta lite vatten på dom men ibland är dom så smutsiga att dom inte känner dropparna som rinner ner för skinnet.

Försök inte förstå det skulle aldrig funka med oss två, din värld, min värld vår värld var grå. Alla förtjänar att leva i en färgglad värld.




Den här bloggen är för mig, läs om ni vill men försök inte förstå det är inte meningen att ni ska förstå.


Jag saknar er redan!
image1
Tack Jenny för bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0