Kamera



Nu har jag æntligen bestællt en ny kamera, så snart den kommer så blir det bilder :) Jag valde mellan en Canon och Fujifilm men tillslut blev det Fujis F40, hade den føregående modellen och jag var rikitgt nøjd.



Jag sitter uppe på ekonomiavdelningen med Ørjan och dricker Kaffe hehe. Det trådløsa internet funkar tyværr inte i receptioen av någon anledning. Kollade igenom lite gammla bilder på externa och som jag saknar mitt hår..



Jag børjar jobba om 1h har alltså sista vakt idag och førsta vakt imorron..Bra planering som vanligt.

Hoppas allt ær bra med er dærhemma massa pussar och kramar!!
..sen tycker jag att ni ska uppmuntra fearme att ta upp bloggningen igen, jag ær nyfiken ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0