I en rosa hellikopter



Jag har aldrig ens åkt hellikopter, inte heller har jag hoppat bangyjump. Det ska jag gøra någon gång snart!

Det råder sexuell frustation hær på Savalen, jag kan førstå varfør. Det finns inte en kotte att sætta barret i hær, om ni førstår vad jag menar.. Jag tænker inte stælla upp som kotte hur mkt de æn tjatar..blææ..
Norskar ær lustiga mænniskor, lite sæmre æn oss svenskar helt enkelt..

Min værldshistoria artar sig men jag ær inte riktigt dær ænnu så ni får hålla till godo ett tag till. Den 7'e kommer jag hem och hærjar lite med er ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

En till hemlis! Nu blir jag nyfiken!=) Tror jag måste ta o skicka iväg ett sms till dig! Puss o kram

2008-04-18 @ 11:47:24
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Maria

Hello darling :) Tyvärr var huset inte ngt för oss.. .det var på tok för mkt som behövdes göras... övervåningen såg ut som om ngn hade gått och kastat färg på väggarna.. och så var det vattenskador... som inte var undersökta.. på TIO ÅR!!! va är de för folk...?? och uthusen var jätteslitna.. så de blidde inget... men vi letar vidare...
:) Blir ju nyfiken va de är för hemlis du har också... tell me :D pussochkram

2008-04-18 @ 19:11:32
Postat av: sofie

M:
Tråkigt med huset, 10 år var verkligen lång tid utan rep..skummt..Ni hittar nog nåot annat, något bættre! Iih kan inte sæga hær, du får veta nær jag kommer hem :) puss

2008-04-19 @ 11:18:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0