Hemma o här



Det är som att leva i två helt separata världar. Hemma och här. Livet på Savalen är lite instängt, det går mest ut på att jobba o tjäna pengar. Personalen här är underbar och jag har roligt här. Livet hemma är helt annorlunda, där lever man i "verkligheten", där finns riktiga problem, en civilisation, vänner och nöjen. 

Jag vet att några varit lite oroliga för mig, men det är absolut ingen fara med mig. Jag mår jättebra och är superglad mina galna funderingar har återfunnit sig viket tyder på att jag är på väg till det "normala" igen. Eller ja, det mitt vanliga jag iaf :)  Snart kommer jag publicera en liten världshistoria om jordens uppkommst. Så håll ögonen öppna!

Hur är allt mer er då? Jag sitter ju och är massa nyfiken här, skriv en rad!

Maria, hur går det med huset?

Hur mår Wille Jenny?





Kommentarer
Postat av: Jenny

VA jag fattar ingenting jag:)???+
Ja men själklart blir det så gumman!=) Jo det är bra med honom han ska opereras 5 maj. Så du har lust kanske du vill följa med o hämta honom veckan du är hemma? KRAM

2008-04-16 @ 16:34:15
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0