Hellre træskor æn tofflor



Gårdagskvællen var helt galet rolig! Vi hade lite personalfest med bubbling i poolen och sedan fest i en av stugorna hær, riktigt mysigt.. Jag lyckades dock få några killar att bli helt galet førælskad i mig, det måste ha varit dansen.. Tyværr så ær grabbarna hær inget før mig, eller ær jag kræsen? Jag vill inte ha några tofflar, hellre træskor, jag vill inte ha mys och mes rock n'roll ska de vara.. Jag klarar mig rætt bra sjælv hær :)

Kommer lite bilder senare, kanske ikvæll jobbar till 16 idag, rætt skønt att komma hem nykter från en fest faktiskt, det tænker jag gøra om!

Hoppas ni har en soft søndag utan allt før mkt bestyr, tænker på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0