Bye bye beautiful



Nightwish på bandit, bra webbradio!

Det har faktiskt kommit några tårar idag.. Kanske mest beror på att jag inte gjort så mkt idag, så tankarna har mest vandrat. Jag har snart slutfört packningen väntar bara på att lite tvätt sa torka sedan ska det vara färdigt. Den här gången kommer jag att åka tåg till Trondheim och sedan åka buss vidare till Savalen, tågbiljetten är bokad men bussen får jag köpa på plats. Jag är faktiskt lite nervös över bussen, för mig finns inget värre transportsätt. Det är alltid någonting som gått snett när jag ska ta bussen till något resmål, hoppas det ändrar sig denna gång. Ska bli otroligt skönt att komma på plats och börja jobba igen, få lägga tankarna på någonting annat..


Ohh! Lillebror har tagit körkort idag, stort grattis till honom!!! Riktigt duktig e han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0