Bibelbarn


image31


Hotellet är stängt, jag är ledig i 3 dagar, idag har jag tränat, imorron ska jag träna på onsdag är det fest!

Igår såg jag o Jenny på ett program om hjärntvättade bibelbarn. Det var fruktansvärt. Barn som växer upp med föräldrar som ä så stakt troende att de inte ens lever i verkligheten, dom lever endast för "Gud". Barnen reste runt och predikade och försökte värva medlemmar, de startade när de var i 3-årsålder. Till saken hör även att några av barnen blev fysiskt straffade av sina föräldrar när de gjort något orätt och en tjej, hon var i 10-års ålder, sov fortfarande  i samma säng som hennes pappa, de gjorde allt tillsammans. Jag är ganska övertygad om att han förgriper sig på henne i guds vilja eller nått..

Jag blir bara förbannad när jag ser på dessa tvprogramm, dom är så insnöade i sig själv, så hjärntvätade att de kan inte ta in andras åsikter, de matar bara på som ett förprogrammerat program om vad de lärt sig, vad de tror på..Dom kan inte ens diskutera, inte värdera andras åsikter, dom är instängda och kan inte ta in andra intryck än guds ord.. Barnmisshandel, skulle jag se dom på gatan skulle jag spotta på dom. Även att de är mot rasism men homosexualitet är inte ok, vad är det för  motsägelse?

Bäst o sluta nu innan jag kokar över..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0